Recuperada després de passar per quiròfan el mes d’octubre per una lesió greu al seu genoll dret durant la pretemporada passada amb l’equip nacional a Corralco. “Que tot hagi anat genial et dona un sentiment de tranquil·litat i confiança”, va reconèixer Clàudia García, esquiadora d’alpí de la Federació Andorrana d’Esquí (FAE).
Ja s’entrena sense problemes. “Estic molt contenta, ja que la recuperació ha anat molt bé. Podríem dir que ja estic al 100% i m’entreno amb normalitat. De fet, vam marxar a Les Deux Alpes a fer un primer bloc per començar a agafar ritme sobre els esquís i vaig sortir d’aquella estada molt contenta amb cap tipus de dolor al genoll i sense cap inflamació. Per tant, anem pel bon camí”.
Això sí, a l’expectativa. “Sempre tens el dubte de com anirà al tornar a la neu i si s’inflamarà o si tindré dolor o no”.
I ara cap a Sud-Amèrica. “Farem allà un bon bloc llarg i alguna altra competició, tot i que més enfocat a tornar a agafar el ritme”. I l’objectiu està clar. “La idea serà puntuar en Copa d’Europa com a principal focus, tant en supergegant com en gegant, que és la disciplina principal”. El seu cap té clar fins on vol arribar. “Estic molt ficada a assolir aquest objectiu i amb moltes ganes de treballar i millorar”, va sentenciar Clàudia García. El més important és que ara per ara no té dolor i aquest genoll dret està responent a la perfecció.