El porter Jesús Owono, titular en l'últim partit de l'FC Andorra, jugarà amb la seva selecció de Guinea Equatorial dos partits intranscendents demà contra Malawi i dilluns contra Libèria. El defensa central Antal Yaakobishvili en jugarà dos amb Hongria sub-21.
A la Lliga Hypermotion també arriba el virus FIFA, però la segona màxima competició del futbol espanyol no s’atura. Per tant, l’FC Andorra es contagia i es queda sense dos jugadors per al partit de dissabte (18.30 hores) contra la Reial Societat B a l’Estadi Municipal d’Anoeta. Ibai Gómez, entrenador de l’FC Andorra, perd el porter Jesús Owono, titular en l’últim partit contra el CD Leganés, i el defensa central Antal Yaakobishvili. Per sort, el porter Áron Yaakobishvili, germà d’Antal, es va quedar fora de la convocatòria, tot i fer molts mèrits després d’un espectacular inici de temporada amb la samarreta de l’FC Andorra.
Jesús Owono afrontarà dos partits totalment intranscendents amb Guinea Equatorial, que dirigeix Juan Michá. El combinat Nzalang es va quedar sense opcions de classificació per al proper Mundial en perdre al mes de setembre contra Tunísia per 0 a 1, amb Owono disputant els 90 minuts i rebent un gol als minuts d’afegitó de Mohamed Ali Ben Romdhane. Guinea Equatorial s’enfronta demà (18 hores) a Malawi, a l’Estadi Nacional Bingu, Lilongüe (Malawi), que té també 10 punts. Dilluns, al Nou Estadi de Malabo, s’enfronten contra Libèria, que té un punt més. Dissabte, sense Jesús Owono, guanya opcions per tornar a ser titular Áron Yaakobishvili, o també té opcions l’italoargentí Nico Ratti. Sempre que Ibai Gómez no ha apostat per l’hongarès, l’FC Andorra ha perdut els dos partits de la competició domèstica a Eibar amb Nico Ratti i l’altre dia contra el CD Leganés amb Owono. Es queden fora de la convocatòria el davanter Pedro Obiang (AC Monza), el migcampista Omar Mascarell (Mallorca), l’extrem Josete Miranda (PS Kalamata), el davanter del Reial Madrid-Castilla, Loren Zuñiga, Federico Bikoro, Basilio Ndong i Pepín Machín, aquests tres últims sense equip. L’altre porter de Guinea Equatorial és Manuel Sapunga (Sekhukhune United FC).
L’altra baixa de l’FC Andorra és el defensa central Antal Yaakobishvili. El de Budapest, de 21 anys, només va jugar tres minuts contra el Burgos i 53 contra l’Eibar. De fet, a Ipurua va cometre un penal. No és una peça bàsica per a Ibai Gómez, que aquest inici de temporada té una parella fixa de centrals amb Gael Alonso i Bomba. Aquest últim no va jugar per molèsties i va donar la titularitat i els seus primers minuts a Diego Alende. Antal, cedit pel Girona, jugarà divendres amb Hongria sub-21 contra Ucraïna a l’Estadi Fazarenija (Eslovènia) i dimarts contra Turquia a l’Estadi Nándor Hidegkuti de Budapest. Ibai tindrà disponibles a Gael Alonso, Diego Alende, i és dubte Bomba per jugar contra la Reial Societat B, però també pot jugar en aquesta posició Sergio Molina.
Quatre novetats a la convocatòria de Letònia de Paolo Nicolato
L'extrem dret Kristaps Grabovskis, els mitjapuntes Danila Patijcuks i Janis Ikaunieks i el porter Deins Polis són les novetats de Letònia per jugar dissabte a les 15 hores contra Andorra. El seleccionador italià Paolo Nicolato deixa fora de la llista els davanters centre Dario Šits i Bruno Melnis i el lateral dret Alvis Jaunzems. El combinat letó no guanya des de la primera jornada, és a dir, quan va superar per 0 a 1 Andorra amb gol de Šits. Per a la seva banda, Sèrbia no podrà comptar per al partit de dimarts vinent al Nou Estadi de la FAF amb els migcampistes Saša Lukić (Fulham) i Ivan Ilić (Torino), el porter nascut a Ourense, Vanja Milinković-Savić (Nàpols), el mitjapunta Aleksandar Katai (Estrella Roja) i el lateral Kosta Nedeljković