Als germans Casal, Òscar i Marc, això de fer anys no els afecta massa. Els dos corredors de l’equip nacional van obrir el teló de la Copa del Món de curses de muntanya, de les Skyrunner World Series, tractant-se d’igual a igual amb els millors del món. Un podi per a Marc Casal i una quarta posició per l’Òscar Casal a la primera prova de la màxima cita, la Yading Skyrun de la Xina. El primer andorrà a creuar la meta, que ho va fer en tercera posició, va fer un temps de 3 h 11’28” i el segon andorrà en arribar va ser quart amb una marca d’1 h 14’08”. “He tingut molt bones sensacions i des del quilòmetre 4 hem anat a tope. Estic molt content del resultat i de la posició aconseguida”, va assegurar Marc Casal, que va ocupar l’últim lloc de podi amb el sorprenent corredor del Nepal, Bhim Gurung, que va fer un crono de 3 h 08’30” i el segon va ser el vigent campió del món, l’italià Tadei Pivk amb 3 h 10’18”. “Contentíssim d’acabar en quarta posició en una de les curses de les skyrunning world series i més content encara de només haver perdut quatre minuts respecte el campió del món, Tadei Pivk. Estic en un núvol. Menció especial per al Marc que ha acabat tercer, un podi de la Copa del Món. “Espectacular!”, va escriure l’Òscar en el seu facebook. Dos germans que estan al nivell dels millors del món.