Un penal al minut 71 molt protestat per la selecció d’Andorra sub-17 que va xiular l’àrbitre de Kosovo, Genc Nuza, d’Adrian Da Cunha sobre Morten Frendrup i transformat per Andreas Andersen va provocar la segona derrota del combinat dirigit per Eloy Casals al grup 7 del Preeuropeu que es disputa a Tallinn (Estònia).
La sub-17, després de donar una bona sensació contra Escòcia i perdre per 2 a 1, van tornar a demostrar ser un equip sòlid i difícil de batre. Els d’Eloy Casals van jugar una bona primera part i van mantenir ben controlats els danesos, que a la jornada inaugural van derrotar per 0 a 1 la selecció amfitriona amb un altre gol de penal quan el partit ja començava a agonitzar. El porter Iker Álvarez De Eulate quasi no va intervenir i la sub-17 va gaudir d’una rematada de cap que va salvar el porter danès Andreas Søndergaard. Això sí, l’àrbitre no va donar ni córner. A la represa, els d’Eloy Casals van continuar amb la mateixa línia de joc, tot i que van tenir cinc minuts de partit on Iker Álvarez De Eulate va haver d’intervenir de manera excel·lent en tres oportunitats clares de gol dels danesos. Al minut 71 va arribar el penal i l’únic gol del partit. “Sortim una mica emprenyats i decebuts perquè ens van marcar gol a falta de 10 minuts pel final. El penal va ser més que dubtós i al final aquesta acció queda allà i marxes amb una derrota”, va assegurar el seleccionador de la sub-17, Eloy Casals, que va lloar els seus jugadors. “En els últims 10 minuts hem acabat a la seva àrea i ells perdent tota l’estona temps. Hem tingut la sensació d’estar allà dalt, però sense poder materialitzar cap ocasió de gol. El treball dels jugadors ha estat espectacular”. El proper partit de la sub-17 serà dissabte contra l’amfitriona, Estònia, que ahir va perdre contra Escòcia per 3 a 0. Els estonians, tot i jugar a casa, encara no s’han estrenat.
FOTO: Estonian Football Association