
Els esquiadors francesos van ser els clars dominadors de la cursa individual de la Font Blanca, que posava el punt final al cap de setmana en què Vallnord ha acollit la Copa del Món. William Bon Mardion en categoria masculina i Laetitia Roux en la femenina van ser els vencedors.
Els participants afrontaven un recorregut a Arcalís de 17 quilòmetres i 1.920 metres de desnivell, amb cinc ascensions i la mateixa quantitat de descensos. Bon Mardion es va imposar amb un registre d’1.34.27 hores. La segona posició la va ocupar el seu compatriota Matheo Jacquemoud amb 1.36.07 hores i la tercera, l’italià Matteo Eydallin amb 1.36.16.
Pel que fa als esquiadors andorrans, Joan Vilana va acabar en la 24a posició amb un registre d’1.50.02 hores. Ludovic Albós va finalitzar 27è (1.53.20); David Albós, 31è (1.58.11); Ferran Vila, 32è (1.58.45); Xavier Comas, 33è (1.59.26), i Xavier Areny, 34è (2.03.21).
En fèmines, Sophie Dusautoir va fregar el podi. Finalment va ser quarta amb un crono de 2.06.28. La campiona va ser Roux amb 1.53.16. A continuació es van classificar la italiana Gloriana Pellissier (1.58.14) i la suïssa Maude Mathys (1.59.38). La que va tornar a ser al podi va ser Inka Bellés, que es va adjudicar la medalla de plata. Va signar un temps d’1.41.11. Només la va superar la italiana Alba de Silvestro, que es va mostrar molt superior a la resta, finalitzant amb 1.09.14. La tercera plaça va ser per a la francesa Elisa Gayet (1.15.02).
Cursa vertical
En la cursa vertical de dissabte, que es disputava a Arinsal amb un recorregut de 580 metres fins a l’arribada al port Negre, Dusautoir es va penjar la plata, després d’acabar segona a 2.48 minuts de Pellissier, que va ser la campiona. En tercer lloc finalitzava Mathys. En categoria veterà l’andorrana va ser la guanyadora. Qui també va pujar al podi va ser Inka Bellés en júnior, que també va ser segona, a 3.08 minuts de la vencedora, De Silvestro.
En sènior masculí, el millor dels andorrans va ser Vilana, que va completar la prova 16è. Ludovic Albós va acabar 18è; Jordi Solé, 19è; David Albós, 21è; Ferran Vila, 23è; Xavi Comas, 24è; Marc Vila, 26è, i Xavi Capdevila, 27è. Es va imposar l’italià Damiano Lenzy. Jordi Rossell va ser el guanyador en categoria veterans.