“Els drets econòmics que percep cada club per a retransmissions televisives estan garantits per la RFEF fins al 30 de juny”. Així de contundent es va mostrar  Luis Rubiales, president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) en la reunió dels clubs de Primera RFEF on va assistir Jaume Nogués, director esportiu de l’FC Andorra.
Sigui com sigui, l’ens espanyol no compta amb el control d’aquesta llicència de retransmissió, ja que li va vendre a Fuchs Sports fins al 2024. Per tant, el que succeeixi amb l’emissió dels partits no recau sobre la RFEF. Això sí, els partits ja no s’emetran per Footters i Fuchs Sports els emetrà de manera totalment gratuïta al seu portal web. 
De cap de les maneres, aquest missatge va tranquil·litzar alguns clubs, i més quan alguns com el San Sebastián de los Reyes, el Rayo Majadahonda i el DUX Internacional del grup 1, i del 2, on juga l’FC Andorra, la Balompédica Linense i el Linares Deportivo acaben de formar l’entitat empresarial Associació de Clubs de Futbol de Tercera Categoria Nacional. Andreu Camps, secretari general de la RFEF, els va titllar de “mercenaris” al·legant que només buscaven el benefici propi “traint” la resta de clubs. Segons va informar Diario Marca, l’ens espanyol va amenaçar als cinc clubs rebels. Si no trenquen aquesta aliança no tindran accés a les ajudes i a la competició el proper curs. La primera RFEF es mou en terres ben mogudes. De fet ja va néixer així i aquest és un nou capítol.
 
L’FC Andorra vol furgar en els dubtes del Barça B
 
Duel d’estil similars, però amb millor dinàmica arriba l’FC Andorra. De fet, els d’Eder Sarabia són líders. Els tricolors reben demà (17 hores) la visita del Barça B i buscaran furgar en els dubtes de l’equip dirigit per Sergi Barjuan. En el partit de la primera volta, els de Sarabia van perdre per 2 a 1 a l’Estadi  Johan Cruyff. Els golejadors blaugrana van ser de l’andalús Antonio Aranda i de l’extrem Ferran Jutglà. Per part andorrana va marcar Carlos Martínez.  L’FC Andorra buscarà demà recuperar el lideratge de la primera RFEF després del triomf de l’Albacete, nou líder, al terreny de joc del Reial Madrid-Castilla.