De Tunde Olumuyiwa a Felipe Dos Anjos. El BC MoraBanc va tornar a assistir, després d’un any d’absència, a la Festa de presentació de la Lliga ACB que va presentar Dani Martínez i Alejandra Llambés a la Sala Florida Park a Madrid i amb Felipe Dos Anjos, el pivot brasiler de l’equip dirigit per Natxo Lezkano, representant al club en el seu retorn a la màxima categoria del bàsquet espanyol.
Allà es va descobrir una de les habilitats de l’internacional per la canarinha. “M’han dit, i ho volia contrastar, què ets un crack fent postres”. Li va dir Dani Martínez. I Felipe Dos Anjos ho va confirmar. “Sí. M’agrada. La meva especialitat és el pastís de formatge i faig més coses com brownies... Tinc bona mà per això”. El presentador li va demanar un detall, però Dos Anjos es va excusar. “La següent m’avises amb antelació”.
En aquesta Festa de presentació també va haver-hi un ex-MoraBanc, Dylan Ennis, que actualment milita a l’UCAM Múrcia. Els de Natxo Lezkano, que ahir va fer una porra del resultat que espera del seu equip a la Lliga ACB amb 17 victòries i 17 derrotes, s’estrena diumenge a les 17 hores a Miribilla contra el Surne Bilbao Basket. El de Portugalete recupera tots els jugadors i ja podrà tenir disponible al base nord-americà, Markel Starks. L’única baixa serà la ja coneguda de Jerrick Harding, que continua al seu país recuperant-se de la seva lesió a la tíbia.
El Surne Bilbao Basket, dirigit per Jaume Posarnau, va estar representat ahir a Madrid pel suec i compatriota de Tobias Borg, Melwin Pantzar. El jugador format pel Solna Vikings i el Reial Madrid torna a la Lliga ACB després de destacar amb el Valladolid a LEB Or. El base va ser el primer reforç dels bascos aquest estiu.