
La Federació Catalana de Voleibol ha donat a conèixer avui els enfrontaments que es disputaran en la segona fase de la Lliga Catalana.
En el grup A es va produir un triple empat entre el CV Andorra, el CV Salou i el CV Vall d’Hebron, amb una victòria i una derrota per a cadascun dels clubs. Els parcials en cada matx van ser decisius, i l’equip dirigit per Lluís Hillaire en va sortir perdent, així que va quedar 3r de grup.D’aquesta manera, queda fora de les semifinals de la competició i es jugarà no quedar últim davant el CV Estructures Olot, que va acabar en la darrera posició del grup B. Els andorrans, com els millors tercers classificats, es guanyen el dret a jugar com a locals, així que dissabte s’enfrontaran als de la Garrotxa als Serradells. Les semis les disputaran el CV Salou contra el CN Sabadell i el CV Llars Mundet amb el CV Vall d’Hebron. La final serà el 3 d’octubre.