Amb més ganes que acabi la temporada que no de continuar-la. La sensació que quedarà, si no canvia res en aquests dos últims partits, serà agredolça. S’havia creat un equip amb aspiracions, i no només per fer-ho millor que la temporada passada, és a dir tretze victòries i no les dotze que es porten, però la segona volta ha estat fatídica. El Bàsquet Club MoraBanc acomiada la temporada demà, a les nou del vespre. Com a local al poliesportiu d’Andorra reben un equip que es juga la vida esportivament i no tant als despatxos, el Rio Natura Monbus Obradoiro.
Els gallecs, que tenen a només una victòria de distància el Movistar Estudiantes, necessiten guanyar per aconseguir la salvació esportiva, com també l’ICL Manresa. Els de Moncho Fernández podrien tornar a comptar amb el seu aler anotador polonès, Adam Waczynski.