Un cop va xiular el final del partit l’àrbitre Santiago Jaime Latre, Eder Sarabia, amb les mans a la butxaca i amb un somriure va començar a caminar sobre la gespa artificial de l’Estadi Nacional. Amb una derrota, però amb una imatge molt bona. L’FC Andorra, sense renunciar al seu estil, va plantar cara a tot un equip de primera divisió espanyola. Va xerrar una estoneta amb Brais Méndez i després amb els mitjans de comunicació. Satisfet. No podia ser d’una altra manera. Els tricolors van demostrar que també poden jugar amb el seu propi estil contra un rival superior. “Estic molt orgullós dels meus jugadors. Hem fet el que fem cada setmana, però contra un equip de primera divisió”, va reconèixer el tècnic dels tricolors, que després va lloar, naturalment, la bona primera part de l’FC Andorra. Totalment dominador i gaudint de nombroses ocasions de gol. “Hem fet una primera part descomunal. Hem estat tremendament superiors i hem generat nombroses ocasions. En moltes d’elles ha estat molt encertat el porter Rubén Blanco, que els ha salvat”.
Això sí, a la segona part les coses han canviat molt, i més amb l’entrada de Fran Beltrán en substitució de Renato Tapia. “Ens ha costat molt més”. També va valorar el temps extra on a l’equip també li va tocar patir, però també va tenir alguna ocasió per marcar. “Una acció del tipus en les quals Santi Mina no perdona i ell en aquestes jugades és molt poderós”.
Sigui com sigui, per a Eder Sarabia aquest partit ha de tenir un missatge clar de cara a la competició domèstica. “Ens ha de reforçar. Acabem de fer una cosa molt gran. A més a més, per com ho hem fet i amb la nostra identitat i manera de jugar. Amb el que som i amb el que hem treballat”.
Ara li tocarà recuperar l’equip, ja que dissabte reben la visita de l’Atlètic Sanluqueño i ho faran amb jugadors molt castigats a nivell de cansament, com són Rubén Bover, que va ser substituït a la pròrroga per patir unes rampes.
Coudet: “Ja coneixíem com jugava l’FC Andorra”
Eduardo Chacho Coudet, tècnic argentí del Celta, va lloar l’FC Andorra per la seva aposta clara per un estil de joc. “Ja coneixíem com juguen perquè hem vist alguns partits d’ells a la lliga. Si segueixen així són clars candidats a l’ascens”, va indicar Coudet, que va reconèixer que el seu equip es va relaxar amb el 0 a 1. “Ens ha passat factura, i per això ens han acabat empatant”. També ha criticat, novament, la gespa artificial. “No estem acostumats a jugar en aquest tipus de superfície i ho hem notat. Ells sí que ho estaven”. El Celta va perdre per lesió Kevin Vázquez, Thiago Galhardo i Gabri Veiga.