Gerard Giménez va ser el president del VPC Andorra durant vuit anys. El 24 d'abril del 2025, Felip Gallardo va agafar el seu relleu, però el 25 d'agost va decidir plegar per desavinences amb la seva junta de sis persones arran de la marxa de dos membres, fet que va provocar la convocatòria d’una assemblea extraordinària el mes de setembre. I el 26 d'aquest mes, Èric Risco, exjugador del VPC i també exjudoka, va convertir-se en nou president. I el maig del 2026 també plega i amb una carta adreçada als socis del club on deixa anar que "no n'hi ha ni un duro".
El seu vicepresident, Èric Caporali, i bona part de la junta que estava amb Èric Risco segueixen i Capo es converteix en el nou màxim mandatari del VPC. Stefano Tossati continuarà com a tresorer i Sandro Consuegra serà el nou secretari. Es buscaran dos vicepresidents. "El club continua treballant igual i el funcionament segueix sent el mateix", va assegurar Èric Caporali, que explica com està la situació econòmica del club. "Bàsicament quan nosaltres vam arribar a la junta amb l'Èric Risco al capdavant ja havien començat les competicions i ens vam trobar un model esportiu que no era el nostre. Era la continuïtat de quan estava Gerard Giménez com a president i vull recalcar que ell va fer una feina espectacular fent créixer el club moltíssim. Quan estava en la junta del Gerard Giménez teníem tancats uns acords de patrocini amb Hiper Pas i també un acord amb l'FC Andorra que ens ajudava una mica amb el material. Què passa? Acabem la temporada i Gerard Giménez plega i li agafa el relleu Felip Gallardo. Fa una junta massa reduïda i aposta per la continuïtat del projecte d'intentar pujar a elit. Perdem el patrocini del River i després l'ajuda de l'FC Andorra", va recordar Èric Caporali.
Arriba la renúncia de Felip Gallardo i recull el seu relleu Èric Risco. "El mes de novembre ja sabíem que això no anava bé i que teníem un problema. Vam continuar amb el projecte esportiu perquè si no haguéssim fet molt de mal al VPC. No ens hem trobat un forat de 60.000 euros, però ens falta rebre una part de la subvenció del Govern a finals de mes per posar els comptes a 0 –l'ajuda institucional és de 240.000 euros i falten per rebre 100.000 euros–. S'han precipitat els problemes financers per la caiguda del River".
A nivell esportiu, el primer equip del VPC està a punt de classificar-se per al play-off d'ascens. "Si ens classifiquem jugarem a Getxo i anirem. El sub-16 anirà a Valladolid. No estem en fallida i això ho puc assegurar. A més, de Govern no ens ha rescatat a nivell econòmic i només els hem proposat que serem més austers el curs vinent. Jo he parlat amb els jugadors i estan centrats per aquest final de temporada. Els hem transmès tranquil·litat".
D'Èric Risco evita parlar. "Són coses internes. Evidentment hi ha hagut desavinences entre alguns, però som aficionats i no professionals. A vegades hi ha friccions, però és la convivència. Jo ara tinc moltes forces per agafar el club i abans també. Tenim moltes ganes de tirar-ho endavant", va sentenciar.
Cèlia Palumbo, campiona de la Copa de la Reina
Cèlia Palumbo, jugadora del Majadahonda, es va proclamar campiona de la Copa de la Reina en vèncer amb el seu equip el CRAT Femení Rugbi Corunya amb un resultat de 17 a 22. A les semifinals, el Majadahonda va superar el Getxo per 17 a 18. La final es va disputar a Leganés amb una bona participació de la internacional amb Les Grandalles. Un títol espanyol per a Cèlia Palumbo.