L’escola del Rugbi Club Encamp-el Pas de la Casa, amb un total de 27 nens, va visitar Tolosa per gaudir del partit de la 23a jornada del campionat de França entre l’Stade Toulousain i l’Agen. Els menuts jugadors andorrans es van trobar en el partit amb el ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, ja que Andorra Turisme apadrinava l’enfrontament.