Gerard Berroya crea l’equip Mountain Moments amb quatre corredors amateurs del país: Robert Adran, Jordi Tissier, ell mateix i Marc Gasa, i de Catalunya tenen Jordi Bolet, Lídia Puyals i l’Aida Pintó. L’objectiu serà participar en proves de ‘trail running’ a l’estiu i d’esquí de muntanya a l’hivern.
 
Gerard Berroya és un autèntic generador de disbarats muntayencs, però entre dissenyar unes bogeries i altres sembla que ha trobat un espai per crear un equip. L’ha batejat com Mountain Moments. Ha decidit també un disseny molt atípic per a les equipacions i ha unit malalts de muntanya com ell. Hi ha quatre corredors del país: Robert Adran, Jordi Tissier, ell mateix i Marc Gasa. I tres de catalans: Jordi Bolet, Lídia Puyals i Aida Pintó. “Són corredors de muntanya amateurs que tenen ganes de córrer, de fer curses de trail running tant al país com també a Espanya”, va indicar Berroya, que el 9 de setembre va participar en l’Ultra 100k de Canfranc de 106 quilòmetres, 8.740 metres de desnivell i va acabar 12è, amb un temps de 25 h 22’. “Allà em vaig deixar dues vides...”.
Al juny, Gerard Berroya va decidir ajuntar aquests corredors amb un únic objectiu. “Tenir moments de muntanya. Fer el que ens agrada. Sortir de la rutina i anar a gaudir de la natura. Ells tenen la mateixa filosofia que jo i els va agradar la idea. Cadascú fa les seves curses i jo només els aporto l’equipació perquè tothom ens conegui com els Mountain Moments”. 
I per què va decidir crear un equip un tipus tan solitari amb els seus reptes com ell? “Sempre he estat involucrat a l’esport i sempre costa trobar que hi hagi gent que et doni un cop de mà o tinguin una mentalitat d’ajuntar-se... A mi m’agrada provar coses i els vaig proposar unir-nos amb un equip. No queda tot tan individualitzat ni solitari. Aquí a Andorra ho ets de la federació o no tens amb qui fer coses”. El membre de l’equip es paga la inscripció de cada prova i decideix a quina va. “Jo volia ajuntar o unir vivències. Ens prenem l’esport de manera amateur, però amb ganes de competir. És una grupeta estil ciclisme, però de curses de muntanya”.
La primera victòria d’aquest nou equip va arribar el passat cap de setmana amb la primera posició de Marc Gasa a la Rialp Matxicots en la mitja marató de 21 quilòmetres i 1.500 metres de desnivell. Va fer un temps final de 2 h 1’35” d’un total de 283 finishers i sis abandonaments. També va competir Robert Adran, però en la prova reina la Trail de 50 quilòmetres i 4.500 metres de desnivell. Ell va ser 15è amb un temps de 8 h 1’00” de 194 finishers i 19 abandonaments. 
Mountain Moments ja ha competit en les proves de la Casamanya Extrem, l’Ultra Pica Pica, l’Ultra Canfranc o Le Marathon du Montcalm. “La intenció  és anar fent el que ens agrada i compartir-ho amb gent de la mateixa filosofia”.  
La pròxima prova que tenen en l’horitzó és la del Trial de Bisaura del 15 d’octubre, amb 56 quilòmetres i 3.800 metres de desnivell. Alguns també volen participar en la pròxima Vertical dels Isards que es disputa diumenge. “Anem molt sobre la marxa. En tenim un parell més abans d’acabar la temporada”. 
Una vegada acabi l’estiu serà el torn de l’hivern per fer el mateix, però en esquí de muntanya. “Ens agrada i aquí al país ho tenim aquí durant sis mesos. Tinc la intenció de fer la Pierra Menta, l’Altitoy, però no sé si la podré fer aquest any per motius econòmics. A l’hivern intentarem seguir un calendari i gaudir de la neu”. 
El disseny de l’equipació és força cridaner. “Tants anys corrent i fent tantes curses ens trobem que tots anem vestits dels mateixos colors i vaig proposar una imatge que ràpidament sàpiguen que som nosaltres. Hem sortit de la línia i del patró similar que tothom utilitza. Hi haurà gent a qui li agradarà i altres que no, tot i que a nosaltres ens encaixa en la idea de sortir del que és més habitual. La marca és lleidatana, Skyrun”. 
Una bona grupeta de bogeries muntanyenques