El migcampista holandès Hector Hevel no seguirà al FC Andorra un cop acabat el seu contracte. Posarà punt i final, així, a una etapa de tres temporades en què el futbolista ha viscut en primera persona el doble ascens de categoria des de segona divisió B fins al futbol professional.

Hevel ha arribat a un acord amb l'FC Cartagena i es convertira en el primer fitxatge del club albinegre per a aquesta temporada, segons ha anunciat l'entitat,q ue ha precisat que el jugador s'incorporarà als entrenaments a les ordres de Víctor Sánchez de l'Amo a l'arrencada de pretemporada el proper 6 de juliol a la Ciutat Esportiva José María Ferrer.

Procedent de l'AEK Larnaka, Hevel va fer el salt al futbol espanyol, país d'on és originària la seva mare, per jugar a les files del conjunt tricolor i aviat es va destapar com un migcampista amb vocació ofensiva i que també podia desenvolupar-se com a extrem. El seu primer any va estar marcat per les lesions, però tot i això va jugar 14 partits i va anotar 4 dianes, una faceta golejadora que es va incrementar l'any següent –33 partits; 6 gols–; enguany ha participat en 41 duels i ha anotat un gol.

En total, en tres temporades vestint la samarreta tricolor, Hector Hevel ha marcat 11 gols en 88 partits disputats.

Des de l'FC Andorra es va agrair al jugador la seva "professionalitat i bona feina amb la samarreta tricolor" i se li va desitjar sort.