De les tres victòries consecutives a les cinc derrotes seguides. El BC MoraBanc Andorra té les posicions de descens a tocar, però de moment té el Coviran Granada i el Río Breogán de Lugo amb una victòria menys i el Zunder Palència amb tres triomfs menys. Els de Natxo Lezkano afronten un mes de desembre força complicat. Dissabte, a les 20.45 hores, reben l’Unicaja Màlaga que dirigeix un vell conegut, Ibon Navarro. 
Els malaguenys ocupen la segona posició amb nou victòries i tres derrotes amb vuit triomfs seguits. Vuit. El BC MoraBanc visita després el València Basket d’Àlex Mumbrú, el cinquè classificat i el següent partit a casa seria contra el Dreamland Gran Canària, sisè, que té vells coneguts com Andrew Albicy i John Shurna. L’últim partit de l’any serà una nova final per a la permanència a la pista del Casademont Saragossa. 
L’any 2024 i en ple dia de Reis rebrà l’UCAM Múrcia de Sito Alonso i de Moussa Diagne, David Jelínek i Dylan Ennis. A més a més, els murcians són la sensació positiva d’aquest nou curs. Són quarts. Tocarà patir de valent.

Lezkano arenga a l’infantil

Amb el primer equip a la Lliga ACB, l’equip infantil del BC MoraBanc tornarà a disputar la Mini Copa. Demà s’inicia la fase prèvia al Palau d’Esports de Catalunya i també al Poliesportiu de Campclar. Els rivals dels de Xavi Luque seran el Joventut, el Gran Canària i el Bilbao Basket. Natxo Lezkano va arengar l’equip infantil al vestidor abans d’afrontar una setmana inoblidable.