Els Jocs dels Petits Estats a San Marino comencen avui amb la cerimònia d’inauguració, a les nou de la nit a l’estadi de San Marino. Ahir va marxar la primera tongada de la delegació andorrana, que estava formada per una vintena de persones entre esportistes i tècnics. El gros de la delegació andorrana, format per una cinquantena de persones, surt avui a les set del matí. La inauguració, avui a les 21 hores.