Sense Tour d’Ski. Irineu Esteve, esquiador de fons de la Federació Andorrana d’Esquí i del Team Aker Dæhlie, té problemes a les lumbars. En les primeres curses de Copa del Món va poder controlar aquests dolors, però ara ha anat a més.
Des de l’equip s’ha pres la decisió d’agafar un període de tres o quatre setmanes per recuperar-se. Per tant, Irineu Esteve té prevista una preparació suau sense impacte per evitar els problemes d’inflamació que li pincen i generen dolor a la zona lumbar. Aquestes molèsties ja les va tenir fa dues temporades.
El Tour d’Ski, una de les competicions que més agraden a Irineu Esteve, comença el 30 de desembre a Toblach. La previsió de tornada marcada des de la FAE i el seu equip no serà abans de la pròxima Copa del Món, que es disputa el 28 de gener a Goms (Suïssa).
L’última competició d’Irineu Esteve va ser a la Copa del Món de Trondheim, on va quedar 37è als 10 quilòmetres Interval Start en clàssic i va ser 39è a la Skiathlon, és a dir, a tocar de sumar punts de la màxima competició.