Retorn a Nova Zelanda. Joan Verdú, primera espasa de l'esquí alpí de la Federació Andorrana d'Esquí (FAE) i de l'equip VAN DEER–Red Bull Sports, no anirà a Argentina a fer una estada i de l'11 d'agost al 15 de setembre tornarà a un lloc que coneix força bé. I ho farà amb el seu nou tècnic, Natko Zrnčić-Dim. Aquesta estada servirà per preparar l'inici de la nova temporada, el proper 24 d'octubre a Solden, en la primera prova de Copa del Món del nou curs. Aquesta estada es farà amb la col·laboració de Noruega, que també tindrà el seu equip de Copa del Món. La primera part es realitzarà a Roundhill amb esquí lliure primer com a treball de base per fer després sessions de gegant i de supergegant per anar augmentant la dificultat amb pistes injectades. Aquesta primera part s'allargarà fins al 30 d'agost i després l'equip anirà a Ohau, on estarà fins al 10 o 11 de setembre. L'última parada serà Coronet Peak.