Són ben menuts, però ja emulen els autèntics cracs del futbol. Andorra aleví va donar la campanada i va assolir la tercera posició en la 17a edició del Memorial Francesc Vila. Els d’Àlex Rodríguez es van imposar a la tanda de penals a la Selecció de Lleida, gràcies a una aturada del porter Marc de Castro en un penal llançat a l’estil Panenka per un jugador lleidatà. Abans d’arribar a la final de consolació, Andorra aleví va superar per 0 a 1 el Getafe i pel mateix resultat la Reial Societat. Tot seguit va perdre, amb sis punts ja sumats, amb l’Sporting de Gijón, per 1 a 0. En els quarts de final, els d’Àlex Rodríguez es van imposar a la tanda de penals al Vila-real després d’empatar a 1 i a les semifinals, l’Sporting de Gijón vencia per 3 a 0 els andorrans. Els asturians van perdre per 2 a 4 contra l’Espanyol. Per la seva banda, Andorra benjamí va perdre per 0 a 4 contra el Reial Madrid, per 2 a 4 contra l’Slavia de Praga i per 1 a 5 contra la Reial Societat. Després, per 1 a 3 contra l’Osasuna. Van acabar 12ns. En femení, Andorra va acabar en vuitena posició.