"Hem de competir i donar la nostra millor versió i crec que en aquest aspecte estem preparats. Ells són els favorits, però en futbol pot passar qualsevol cosa". Amb aquest esperit afronta aquesta tarda (a les 16 h a l'Estadi Nacional) l'Atlètic Club Escaldes el matx contra l'FK Mornar, corresponent a l'anada de la primera ronda prèvia de la Conference League, per tal de "deixar oberta l'eliminatòria de cara a la setmana vinent a Montenegro", segons va remarcar el tècnic del conjunt escaldenc.
Xavier Andrés, al capdavant de l'equip des de fa poques setmanes i convençut que s'arriba a l'eliminatòria "preparats dins de tot el context que hem tingut de preparació", va admetre que el rival" és superior a nivell context de país, de pressupost, de preparació, de jugadors...", motiu pel qual el seu equip ha de "tirar d'il·lusió, de ganes, de passió". I és que "poden ser millors, però a nivell de competició hem de ser superiors i així hem preparat el partit", va insistir el tècnic, que va lloar els seus homes assegurant que "el seu compromís i treball les darreres setmanes ha estat encomiable".
Respecte al rival, Andrés va explicar que es tracta d'un equip que destaca molt en el joc directe, en els duels, que repeteix sempre la mateixa estructura 4-1-4-1, de manera que el partit "passarà per guanyar aquests duels i portar-lo en la mesura del possible al nostre context de tenir molta possessió de pilota, que passin els minuts, fer el nostre joc i, sobretot, tractar d'encertar les ocasions que tinguem".