El famós Home de Vitruvi va ser un estudi basat en les proporcions ideals de l’ésser humà. El va crear Leonardo da Vinci al 1492. Representa una figura masculina despullada en dues posicions sobreimpreses de braços i cames i inscrita en un cercle i un quadrat. Es va considerar un dels grans assoliments del Renaixement i el BC MoraBanc es va encomanar a aquesta obra d’art per presentar la seva nova campanya de socis, que continua marcada per la pandèmia. Els socis tornaran al Poliesportiu d’Andorra i després també els altres aficionats. Els qui ja eren abonats han renovat el seu carnet per 55 euros, però hauran de pagar entrada per cada partit amb preus que van des de 16 a 5 euros depenent dels nivells 1, 2 i 3. Els nous socis hauran de pagar 120 euros.
El BC MoraBanc, segons el club, té actualment uns 2.000 socis i només n’ha perdut un 10% des de l’inici de la pandèmia. Per al primer partit d’aquesta temporada al Poliesportiu, contra el Reial Madrid el 24 de setembre, l’entitat presidida per Gorka Aixàs espera tenir una entrada per a 1.800 persones. “Volem generar trempera i entusiasme. Tindrem més partits que mai. Apostar per l’Home de Vitruvi de Da Vinci és una metàfora, ja que ara que la incertesa sembla menor, podem dir que renaixem com a club”, va assegurar el cap de comunicació del BC MoraBanc Andorra, Gabriel Fernàndez. Com la pandèmia, tot serà partit a partit.