Quatre jornades, quatre victòries. Aquesta és la impecable estadística del CV Urban Gym Valls d’Andorra en la fase de permanència a la Tercera Divisió. Es va imposar al CV Martorell per 3-0 (25-21, 25-13 i 25-21) i continua ocupant el segon lloc de la taula classificatòria, fet que fa preveure que pròximament podrà tenir la salvació de forma matemàtica.
Les catalanes en la recepció van tenir el seu punt fluix, mentre que les andorranes van fer un partit ple d’encert en les diferents facetes del joc per adjudicar-se de forma clara la victòria. “Feia molt temps que no jugàvem un partit sense tenir errades. Vam tenir un servei molt bo i en recepció vam estar molt bé, igual que en atac, en què tots els punts van ser nostres”, assenyala l’entrenadora, Isabel Ribault, satisfeta també per haver mostrat en tot l’enfrontament “un nivell alt de concentració que ens va permetre guanyar”.
L’equip continua en la segona posició amb 11 punts. Només el supera el CV Santa Coloma, amb un més. Són els únics dos equips que sumen tots els seus partits per victòries. Al darrere hi ha l’AE Sàndor amb 9 i el CV Vall d’Hebron júnior amb 5. En el pròxim partit hi haurà en joc el lideratge, ja que les andorranes juguen diumenge a la pista colomenca. “Serà un partit dur, perquè a més de la qualitat del rival hi anirem amb moltes baixes, així que es desplaçaran diverses juvenils”, però l’Urban Gym vol seguir demostrant la mateixa competitivitat i “si fem un altre partit sense errades podem guanyar”. La permanència cada cop és més a prop: “Ens agradaria acabar la primera volta havent-ho guanyat tot o quasi tot. Així la salvació serà molt a prop” i no s’haurà de dependre a esperar a les últimes jornades per tenir assegurada la salvació i continuar una temporada més a Tercera.