La sisena edició de la Copa TT Xtrem inclourà tres proves, que tenen estructures i dificultats molt diferents les unes de les altres. Les tres categories participants es mantenen.

 

La primera cita serà el 12 i 13 de juliol a la Massana. Experimenta una evolució per créixer i en la nit de la primera jornada els vehicles arribaran fins al centre de la població, mentre que l’endemà l’activitat es traslladarà a l’abocador de Beixalís. La segona prova és la d’Arinsal (24 d'agost), que es desenvoluparà en el format clàssic.

L’Xtrem Challenger de Sant Julià de Lòria (11-13 d'octubre) torna a ser el plat fort del campionat i segueix guanyant presència internacional, com indiquen les preinscripcions. “No hi ha dubte que els equips estan molt contents amb el format de la nostra prova. També els organitzadors valoren de manera positiva aquest format. Aquest any la Challenger de Portugal es disputarà segons les directrius del nostre reglament”, indica l’organitzador Albert Cabanes, que assenyala que per seguir evolucionant “ens agradaria implantar coses que veiem en les nostres experiències lluny d’Andorra; algunes les podem aplicar i d’altres és més difícil”. Les categories tornaran a ser les de proto, preparats i sèrie. Aquesta última només es disputarà en les primeres dues cites.