Només aquí i Per viure-ho has de ser-hi. Aquest és el lema de la nova i única campanya de socis i abonats que ha engegat el BC MoraBanc Andorra per al pròxim curs a la Lliga ACB, el tercer any consecutiu. El club presidit per Gorka Aixàs anuncia uns preus que inclouen un augment del 4% dels abonaments i una forquilla que va des dels 237 euros als 48 depenent del sector on es tingui la localitat. També ofereix una promoció que va des del 25 de juny al 4 de juliol, amb descomptes de fins al 40% respecte dels preus ACB. El dia 5 ja s’aplicaran les tarifes ACB i uns costos d’entre 395 euros el més car i 80 el barat.
La gran novetat per al proper curs serà que hi haurà una nova grada d’animació, ubicada al sector C3, on actualment hi ha la Penya Tricolor i allà, en una decisió consensuada, s’uniran la Penya Tricolor i la Sisè Jugador per crear un espai d’animació més intensa i centralitzada.
Ara per ara, el BC MoraBanc té 2.100 abonats. “No ens marquem cap objectiu en concret en aquesta nova campanya. Ara estem en una xifra rècord, però clar que volem créixer”, va indicar Toni Alonso, el director de comunicació i màrqueting del MoraBanc, que va també explicar el perquè d’unir la Penya Tricolor amb la de Sisè Jugador. “Hem cregut que calia fer un pas i tenir una experiència nova. És una decisió consensuada amb les dues penyes que tenim actualment i qui vulgui pugui sumar-se. Elles també pensaven que s’havia de fer aquest salt qualitatiu. On hi havia la Sisè Jugador, els nous abonats que entrin la podran aprofitar”.
Del 16 al 19 de juny, a Illa Carlemany, aquests abonats podran canviar de localitat, una gestió que només es podrà fer presencialment al centre comercial.