El juny del 2025, Les Grandalles de rugbi de 7 van assolir l'ascens a Trophy de l'Europeu i a finals de juny del 2026 certifiquen el seu descens a Conference. El combinat, dirigit per Titi Bosque, va acabar en 10a posició, és a dir, avantpenúltim a l'Europeu que es va disputar a Chisinau (Moldàvia). Les andorranes van perdre per 15 a 7 contra Suïssa en la lluita per acabar entre el novè i el desè lloc, és a dir, l'avantpenúltima posició. 
Les de Titi Bosque van acabar en penúltima posició a la primera cita de l'Europeu Trophy que es va disputar a Makarska i a Chisinau van començar divendres amb dues derrotes contra Itàlia per 61 a 0 i contra Noruega per 31 a 7. Dissabte van empatar contra Suïssa a 17 i van vèncer Montenegro per 17 a 12. Ahir van perdre contra Suïssa i van consumar el seu descens a Conference.