Sense cap més positiu per Covid-19. Les proves serològiques i de PCR, realitzades dilluns a la plantilla i al cos tècnic del BC MoraBanc, han descartat que hi hagi més jugadors amb coronavirus. Per tant, només hi ha tres jugadors i un membre del cos tècnic amb Covid-19 que es troben confinats i romandran 10 dies al seu domicili. Els quatre tenen símptomes, però cap d’aquests es troba malament.
L’equip dirigit per Ibon Navarro va tornar ahir al matí als entrenaments amb només sis jugadors disponibles ja que té Tyson Pérez, Nacho Llovet, Malik Dime, Tomasz Gielo, Haukur Palsson, Moussa Diagne i Guille Colom, lesionats i després tres jugadors estan amb Covid-19.
El BC MoraBanc tenia partit avui contra l’Urbas Fuenlabrada, però va quedar posposat per els casos de Covid-19 del BC MoraBanc. Això sí, l’Urbas Fuenlabrada tampoc hagués pogut viatjar al Principat ja que ahir va detectar dos positius més que s’uneixen a dos que ja es van registrar anteriorment. Per tant, els de Josep Maria Raventós van ajornar també el partit previst per dissabte contra el RETAbet Bilbao Basket. A més a més, l’Urbas Fuenlabrada, segons Chema de Lucas, ha incorporat el pivot Cheick Diallo que arriba procedent del Avtodor i va jugar 180 partits a l’NBA.