El 3x3 al Principat és una moda, i això és gràcies a la tasca de la Federació Andorrana de Bàsquet (FAB), que va veure un filó en aquesta modalitat de bàsquet que es preveu olímpic en un futur –¿Tòquio 2020?–. De l’1 al 5 de juny les seleccions U18 competiran als Campionats del Món d’Astana i ahir van presentar l’equipament a la seu del seu màxim patrocinador, Andbank. El combinat masculí, entrenat per Èric Bartolomé, tindrà de jugadors Alexis Bartolomé, Hugo Bartolomé, Aaron Guzmán i Eric Peña, i s’enfrontarà contra rivals de molt de nivell com Argentina, Geòrgia, Turquia i Xina. La selecció femenina, entrenada per Marta Ballús, tindrà Laura Bueno, Júlia Márquez, Maria Martín i Carla Solana, i s’enfrontarà a França, Emirats Àrabs, Xina i Tunísia. En l’acte hi va ser present Ignacio Soriano, de la FIBA, que va lloar la tasca de la FAB.