El corredor andorrà Lluís Sanvicente va pujar al podi en la prova Euskal Raid. Dues jornades de 40 quilòmetres i 2.000 metres de desnivell. L’andorrà formava parella amb el francès  Nahuel Passerat i van acabar en tercera posició amb un temps de 8.56.01 hores. La primera posició va ser per als francesos Martxel Bereau i Xabier Plazaola, amb una marca de 8.10.33 hores.