Ja té data per passar pel quiròfan. El surfista andorrà Lluís Marín, que va recaure de la lesió a l’espatlla dreta en un entrenament de pretemporada, passarà l’1 de juny pel quiròfan, a Tolosa, perquè li estabilitzin l’espatlla. El retorn de  Marín es preveu per al mes de desembre. Una de les fites que té entre cella i cella el surfista andorrà serà competir en els Jocs Olímpics d’Hivern a Pyeong­chang (Corea del Sud), del 9 al 25 de febrer.