Edgar Montellà, pilot encampadà, va ser un dels protagonistes a l'Eurocrew Driftshow Andorra que es va disputar el cap de setmana passat al Circuit d'Andorra-Pas de la Casa. "Ha estat molt divertit. En una de les rondes ens han aparellat amb Marc Batlle, campió d'Europa, i ha estat força igualat, però ha guanyat", va dir Edgar Montellà.