Andorra Sports Training Country. D’aquesta manera, en anglès, s’ha batejat el nou producte esportiu creat per Andorra Turisme amb l’objectiu de promoure les estades esportives al país i englobar en una mateixa plataforma la comunicació i la gestió d’aquest projecte esportiu. Per tirar endavant aquesta nova iniciativa es va convocar tres empreses andorranes especialitzades en l’organització d’estades esportives al país i van triar una vella coneguda, MATE & Njoi, que portava la gestió del Casal de l’Esport al poliesportiu d’An­dorra. El director és l’egarenc Manel Casas. El contracte que se signa és per un any amb un pressupost de 50.000 euros. 
“L’objectiu no és rivalitzar amb projectes similars com el del Comú d’Encamp, que acull seccions de l’FC Barcelona o clubs importants de futbol sala, per exemple. Ja ens vam reunir amb tots els comuns. Nosaltres volem portar esportistes i que es generin recursos, no només que ens costi diners”, va assegurar el director de MATE & Njoi. A curt termini es plantegen com a objectiu augmentar en vint equips el volum d’estades esportives al Principat. “Si hi ha algun gran club que vulgui venir a Andorra, ens passa una proposta de costos i nosaltres veiem que a través d’aquesta entitat podem incidir en la base, ho estudiarem”, va dir el director de producte i nous projectes d’An­dorra Turisme, Enric Torres.
A partir del mes d’abril es faran més de 700.000 contactes a través de diferents canals. “Disposem d’una base de dades de més de 62.000 clubs esportius d’Espanya, més de 1.000 federacions internacionals, més de 5.000 contactes de nivell a França i més de 3.000 contactes al Regne Unit”, va reconèixer Casas. Això sí, el projecte no pretén promocionar o cobrir despeses de cap club.