La ratxa negativa continua, fins i tot, amb un amistós contra un Segona RFEF com el Lleida Esportiu. L’FC Andorra no va aconseguir alimentar la confiança ni tampoc pujar la moral i va empatar 1 a 1 contra els lleidatans. La plantilla dels de de la Terra Ferma encara tenen pendent el cobrament de la nòmina corresponent al mes de desembre, tot i que des del club estan pendents de solucionar un problema burocràtic relacionat amb una transferència feta al club blau pel president Luis Pereira. A nivell esportiu, els d’Ángel Viadero ocupen la tercera posició del grup 3 de Segona RFEF, tot i acumular quatre jornades consecutives sense guanyar.
Eder Sarabia va apostar d’inici per Nico Ratti, Miguel Leal, Álex Pastor, Diego González, José Marsà, Álvaro Martín, Sergi Samper, Sergio Molina, Álex Calvo, Pablo Moreno i Karrikaburu. No van jugar ni un minut Anderson Arroyo i Diego Alende. L’FC Andorra va tenir la possessió de la pilota, però li va faltar profunditat i també verticalitat davant d’un rival que tenia jugadors com el veterà Óscar Rubio –fill del mític Miguel Rubio– o també Jon Bakero –fill de l’exmigcampista del Barça, José Mari Bakero–. En aquests primers 45 minuts, Nico Ratti va salvar un cop de cap d’un rival. Els tricolors, ahir de groc, van tenir una clara de Pablo Moreno que va refusar el porter Alejandro Satoca.
A la represa, Nico Ratti va tornar a intervenir amb una bona aturada. A partir del minut 15 del segon temps van arribar tots els canvis amb l’entrada d’Oier Olazábal, Adrià Vilanova, Jandro, Julen Lobete, Iván Gil, Diego Pampín, Petxa, Scheidler, Rubén Bover, Iker Benito i Bomba. A l’última mitja hora de partit, l’FC Andorra va mostrar-se superior aprofintat el desgast físic del rival. Els d’Eder Sarabia van gaudir de tres grans ocasions. Una de Julen Lobete que va salvar Satoca, un altre d’Iván Gil i una de Bomba. Al minut 87 va arribar el gol d’Iván Gil després de centrada d’Iker Benito. A l’afegitó, Sergio Montero va empatar a passada de Chuli. El proper partit serà diumenge, aquest de la Lliga Hypermotion, contra l’Elx.