Jerrick Harding no té previst tornar a jugar un partit fins al mes d’octubre, però Natxo Lezkano té Andrew Goudelock com a substitut temporal. Qui no té recanvi encara és Felipe dos Anjos. El pivot brasiler es troba amb la seva selecció i el seleccionador Gustavo de Conti, més conegut com a Gustavinho, encara no té decidida la seva llista definitiva. I el BC MoraBanc està pendent d’aquesta notícia en plena estada al Pas de la Casa. 
El center de Sao Paolo no va jugar cap minut en l’últim amistós contra Itàlia. Els de Gustavinho van perdre ahir contra Itàlia per 93 a 87 i va ser la primera derrota en aquests partits de preparació de la canarinha per  al pròxim Mundial que comença el 25 d’agost. Brasil va superar Sudán del Sur en el primer amistós amb 9 punts i 3 rebots de Felipe dos Anjos i també triomf contra Austràlia amb 2 punts i 3 rebots del pivot del BC MoraBanc. No va jugar tampoc cap minut contra Veneçuela. Gustavinho haurà de deixar dos jugadors fora de la llista que actualment té als bases Marcelinho Huertas, Yago Mateus i Raul Neto; els escortes George de Paula i Vitor Benite; els alers Guilherme Santos, Leo Meindl i Didi Louzada; els alers pivots Gabriel Jaú, Lucas Dias, Bruno Caboclo i Tim Soares i els pivots Felipe dos Anjos i Cristiano Felício. Avui nou amistós contra Sèrbia i després ja toca pensar en el Mundial.
Per la seva banda, el base hongarès Ádám Somogyi des de divendres ja està a disposició de Natxo Lezkano després dels seus compromisos amb la seva selecció, Hongria. El jove jugador està pendent de la revisió mèdica i després ja es posarà a les ordres de Natxo Lezkano.