
La selecció afrontarà dos amistosos aquesta mateixa setmana. Dimecres contra l’Azerbaidjan i dissabte amb Polònia. Aquests enfrontaments serviran per preparar la pròxima fase de classificació per al Mundial de Brasil, que arrencarà al setembre. Koldo Álvarez vol veure el màxim de jugadors desenvolupant-se en partit, així que se n’ha endut 25, alguns dels quals amb la possibilitat de debutar amb l’absoluta.
Les dues llistes estan formades per divuit noms i hi ha set diferències entre l’una i l’altra. Sonejee, Ribolleda, Maneiro, Mejías, Pousa, Toscano i Lorenzo seran en el primer matx, mentre que Bernaus, Emili, Àlex Martínez, Manolo Jiménez, Andorrà, Victor Hugo i Sebas Gómez, en el segon. “Volem seguir provant coses, continuant la mateixa línia de treball”, indica Koldo, que sempre ha aprofitat aquest tipus de partits per fer provatures, tant de jugadors com de posicions i sistemes. “Hem de donar continuïtat a tot allò que fem bé i arreglar el que no fem tan bé.”
En aquesta primera convocatòria destaquen els noms de Pousa i Adri. Habituals en les seleccions de categories inferiors, ara tenen l’oportunitat de debutar amb l’absoluta. Toscano i Ribolleda també tornen a una llista després de temps sense ser-hi. Pel tècnic, “tots ells es guanyen la confiança. Han treballat amb força i s’ho mereixen”. Els convocats han fet avui una doble sessió d’entrenaments a Aixovall. Demà la delegació andorrana es dirigeix cap a Frankfurt i demà s’entrenarà a l’Sportpark Kelsterbach.