L’FC Andorra deixa anar llast a la porteria i ahir va cedir el porter canari Raúl Lizoain al Cartagena. El de Las Palmas de Gran Canària, de 32 anys, finalitza contracte l’estiu vinent, però té una clàusula on renova automàticament si el club tricolor ascendeix a primera divisió. 
Per tant, Eder Sarabia es queda ara amb dos porters: Nico Ratti i Dani Martín. El primer d’ells ha disputat els dos partits de l’estrena contra el Leganés i el Cartagena. Dani Martín va tornar a la convocatòria divendres passat després de recuperar-se d’una lesió.
Raúl Lizoain va jugar un total de 1.440 minuts i va encaixar 14 gols amb sis porteries a zero. No va trobar, en cap moment, la regularitat que va tenir al Mirandés i Nico Ratti, finalment, li va guanyar la partida. 
El porter canari, que va debutar amb la UD Las Palmas a primera divisió espanyola el 2015, fitxa per l’últim rival que va tenir l’FC Andorra a la lliga i compartirà posició amb el català Marc Martínez. 
Per la seva banda, Julen Lobete està sent una de les sensacions positives d’aquest inici de temporada, tot i que encara no ha marcat cap gol. “Arribaran els gols i milloraré cada dia. No m’obsessiona marcar, tot i així, sé que és important per a un jugador, ja que li alimenta la confiança. No em menjo el cap, i segur que en la meva terra, al costat de casa, mullaré segur”, va dir l’extrem esquerre de l’FC Andorra. Diumenge (19.30 hores) visiten la Ciutat Esportiva de Lezama a l’Amorebieta.