A un punt del descens. D’aquesta manera tan gràfica es pot resumir la primera volta de l’FC Andorra. I en números també queda en evidència. Els d’Eder Sarabia, després de tancar l’any i també la primera volta amb una derrota contra el Racing Santander per 2 a 0, ocupen la divuitena posició, és a dir, amb un punt més que l’Osca. A diferència del curs passat, les comparacions són odioses, ja que a aquestes altures era 10è amb sis punts més.
Les baixes d’Adrià Altimira, al Vila-real, i de Mika Mármol, a las Palmas, estan sent un llast per a l’equip tricolor, ja que ha rebut 27 gols. Deu més. Ja cal encertar al mercat d’hivern. Es parla molt d’un davanter i de dos extrems, però un defensa no seria també necessari?
Ilde i Juli Sánchez, de l’FC Andorra per un dia i jugant a... padbol
Ilde Lima i Juli Sánchez, que van jugar en el passat un xic llunyà de l’FC Andorra, van representar el club tricolor al Torneig de Padbol (fusió del futbol i del pàdel) de llegendes del futbol català organitzat per Betevé el cap de setmana a les instal·lacions del Martinenc. Joan Verdú i Joan Capdevila –aquest ex-FC Santa Coloma– van representar l’Espanyol i es van imposar a la final a la parella del Barça formada per Santi Ezquerro i Jordi López per un ajustat 15 a 13.