Tot i haver debutat ja a Primera Divisió amb el Getafe i disputat també la Copa del Rei a les files del Leganés, Hugo Solozábal, fill del defensa de l’Atlètic de Madrid i jugador de la selecció espanyola Roberto Solozábal retirat el 1999 quan defensava la samarreta del Betis, veu el seu fitxatge per l’FC Andorra com una “oportunitat única”.

I és que a Solozábal, que assegura que “és il·lusionant que et truqui un equip d’aquesta categoria”, no li importava gens ni mica “l’experiència de viure a un nou país, i menys a Andorra, que és un país que m’agrada”, perquè ja havia visitat el Principat en anteriors ocasions per gaudir de l’esquí amb família i amics.

En una entrevista als mitjans oficials de l’FC Andorra, el migcampista madrileny també s’ha descrit com un migcampista amb mobilitat i que ocupa molt de camp. “M’agrada ser important a les dues àrees. Tinc arribada i aquests últims anys he tingut la sort de marcar força gols, però també m’agrada ajudar en defensa”, assegura el primer fitxatge de l’FCA.

D’altra banda, el club tricolor ha confirmat aquest cap de setmana el traspàs de Juanda Fuentes al Penafiel portuguès, si bé es reserva un 40% d’una futura venda.