Nou desafiament per al menut pilot andorrà. Tony Cachafeiro s’incorpora a l’equip MDC i correrà el Campionat d’Espanya de Karting (CEK) i el Campionat Valencià de Karting (CKVC). Per tant, ha deixat l’equip NM Motorsport by Nerea Martí liderat per Miguel Martí, una persona que l’ha acompanyat des dels seus inicis al volant. 
El pilot buscarà fer un pas més en la seva trajectòria i s’enrolarà a les files d’un equip punter amb el clar objectiu que aquesta temporada marqui un abans i un després, tant a nivell espanyol com també a nivell europeu, on seguirà competint amb Fusión. 
El seu mecànic, Ángel Aviñó, l’acompanyarà en aquest nou projecte amb el qual debutarà oficialment el pròxim 12 de maig a la segona ronda del CKCV al circuit valencià de Chiva. Aviñó no serà l’únic que seguirà al costat de Tony Cachafeiro i aquests seran el psicòleg esportiu Alberto Mico, l’osteòpata Ricard Crespo i el preparador físic Miguel Ángel Rodellar. Nou projecte per al pilot de només 10 anys i una clara aposta per continuar creixent en el món dels karts.