La cinquena ha de ser la definitiva. El BC MoraBanc Andorra així ho pensa, si bé és veritat que en les ocasions anteriors també ho feia. Vol sumar una victòria per fi a domicili. I té l’ocasió d’aconseguir-la dilluns, quan visiti la pista del Montakrit Fuenlabrada, un conjunt batallador i mancat de resultats.
“Tard o d’hora guanyarem fora, però volem que sigui com més aviat millor”, afirma Marc Blanch. Per l’aler badaloní “no es poden deixar escapar més oportunitats, perquè si no cada cop costarà més”. Els madrilenys són penúltims, amb només una victòria, assolida a Sevilla, així que la seva afició encara no l’ha vist vèncer, com va passar al seu dia a Manresa, Sant Sebastià i Tenerife. “És una bona ocasió per guanyar, perquè és un rival des de sota, però és un camp molt complicat. A més estan en una situació difícil, així que esperem que sigui un partit bastant dur.” Jugadors com Panko, Baron o Akindele són d’aquells a qui els agrada el cos a cos. “Són molt físics i posen un nivell elevat, i per tant no podem desconcentrar-nos ni amb els contactes ni els arbitratges.”
El Fuenlabrada és penúltim i té el segon pitjor atac. El projecte de Luis Casimiro no acaba d’arrencar i el president, José Quintana, ja ha avisat que si aquest desembre l’equip no és més competitiu “haurem de prendre decisions i segurament seran dures”. Per la seva part, el base porto-riqueny Andrés Rodríguez remarca que aquest “és un partit important contra un dels equips que està lluitant amb nosaltres en la part de baix. Juguem a casa, així que hem de buscar la victòria tant sí com no”.