Marc Stutzmann i Sebastian Gesche (Klimatiza Orbea), en categoria masculina, i Vera Looser i Danielle du Toit (Efficient Safari Essences), en la femenina, es van adjudicar ahir la primera etapa de l’Andorra Epic Pyrénées, de 43 quilòmetres i amb sortida i arribada a la Massana.
La parella de Klimatiza Orbea es va adjudicar la prova amb un crono de 2 hores 2 minuts 24 segons, 16 segons menys que Jose Dias i Pablo Rodriguez Guede (Buff Megamo 2), segons. El duet del Singer KTM Racing, Simon Stiebjahn i Martin Frey, van completar el podi a 2 minuts 39 segons dels vencedors. L’equip La Massana Ciclista-FAC, integrat per Òscar Cabanas i Xavi Jové, va ocupar la divuitena posició, a 17 minuts dels primers.
Per la seva part, Looser i Du Toit van completar els 43 quilòmetres de recorregut amb un temps de 2 hores 40 minuts 31 segons. A 3 minuts 42 segons van entrar meta les corredores de l’equip Buff Megamo, Rosa van Doorn i Janina Wüst, mentre Antonia Daubermann i Naama Noyman (1VISION) van pujar al tercer calaix del podi amb un crono de 2 hores 49 minuts 53 segons.
Avui es disputarà la segona etapa, amb sortida a Pal-Arinsal i arribada novament a la Massana, de 46 quilòmetres i 1.300 metres de desnivell positiu i 1.950 de negatiu, que compta amb reptes com la pujada al coll de Cabús i el posterior descens abans d’una última pujada fins a l’Aldosa i la cursa final cap a la Massana.