"Iwundu és un jugador que, tot i la seva experiència, disputarà la seva primera temporada a la Lliga Endesa. Ens aportarà molta versatilitat defensiva, ja que és capaç de defensar pràcticament totes les posicions excepte la de pivot. En atac destaca per la seva capacitat de jugar sense pilota i pel seu tir exterior". Així mateix descriu Jordi Ardèvol, director esportiu del BC MoraBanc, el cinquè fitxatge per al nou projecte: Wesley Deshawn Wes Iwundu. L'aler, nascut a Houston fa 31 anys, signa per un any procedent de l'Urban Latti Kiryat Ata de la Israeli Winner League. "A més, és un jugador amb un gran físic i unes condicions atlètiques que esperem que també ens ajudin molt en el rebot des del perímetre", va sentenciar Jordi Ardèvol.
El nou fitxatge del BC MoraBanc acumula 226 partits a l'NBA amb unes mitjanes de 4,4 punts i 2,5 rebots i va defensar les samarretes dels Orlando Magic, Dallas Mavericks, New Orleans Pelicans i Atlanta Hawks. Arriba per substituir un company seu de selecció: Stan Okoye. Per tant, té condició Cotonou, ja que és internacional per Nigèria. I a Portland va ser company de l'expivot de l'UCAM Múrcia Devontae Cacok. I també amb un base de molt talent: Brandon Williams. El 2020, Iwundu va anotar 19 punts contra Los Angeles Lakers de LeBron James i defensant els colors dels Orlando Magic.
La seva primera experiència europea va ser l'estiu del 2023 a l'SC Rasta Vechta de la primera alemanya. Va anotar 8,9 punts, va capturar 4,8 rebots en 40 partits a la Germany’s easyCredit BBL. En acabar el curs va incorporar-se al Promitheas Patras BC de l'A1 Ethniki. Ara jugarà el base, ex-MoraBanc, Shannon Evans II, i allà va jugar la Basketball Champions League (BCL). Això sí, no va acabar la temporada i va emigrar a l'octubre al bàsquet australià per militar al South East Melbourne Phoenix. Durant la primavera va tornar al bàsquet europeu signant amb l'Urban Latti Kiryat Ata després de jugar 32 partits a Austràlia amb 11,7 punts en 26 minuts i 3,3 rebots per 8,2 de valoració. Als seus 31 anys tindrà l'oportunitat de debutar a la Lliga ACB en un projecte que ja té com a incorporacions el pivot Owen Aquino (High Point), l'aler pivot Lazar Mutic (Lietkabelis), l'escorta Kassius Robertson (Dreamland Gran Canària) i el base James Akinjo (Ironi Ness Ziona). El proper, Cam McGriff.
Nacho Martín, ex-MoraBanc, es retira als 43 anys
Només va jugar 11 partits a la temporada 2016-2017 amb el BC MoraBanc a la Lliga ACB per una lesió al turmell. L'aler pivot de Valladolid es retira als 43 anys després de ser MVP dues temporades consecutives a Tercera FEB amb el Bàsquet Sa Real de Palma de Mallorca. El jugador, peça important també en el bàsquet 3x3, tanca d'aquesta manera una carrera esportiva de 19 temporades i 13 a la Lliga ACB (amb 352 partits).