La tercera edició del Premi Àlex Lliteras ja té nou guanyador. El documental Unzué: l’últim equip del Juancar va recollir el relleu del periodista català Albert Llimós per al reportatge publicat a l’Ara, 20 anys d’abusos d’un exentrenador del Barça en una escola. 
El documental és una producció conjunta de TV3 i A Contracorriente i els seus autors són Xavi Torres, Santi Padró, Jesús Muñoz, Marta Colàs i Carles Comajuncoses. En aquest, s’hi relata l’experiència de l’exporter del Barça, Juan Carlos Unzué, malalt d’esclerosi lateral amiotròfica (ELA). El premi que es van endur va ser de 4.000 euros aportats pel Govern, un dels organitzadors. 
L’accèssit va ser per a la periodista de Girona Clara Julià pel reportatge Del pati de l’escola a primera divisió publicat al Diari de Girona. A l’acte de lliurament es va reconèixer la trajectòria de la periodista esportiva Paloma del Río, que es va retirar el mes passat.