Estrena oficial del curs i també debut oficiós amb l’Ángel Nieto Team. El pilot andorrà Xavi Cardelús va finalitzar en 25a posició al Campionat del Món de Moto2 del Gran Premi de Qatar al circuit de Losail. “Ha estat un cap de setmana complicat, però després dels coses van millorar i al warm-up he pogut rodar un segon més ràpid del que ho havia fet al llarg de tot el cap de setmana i amb un bon ritme”, va assegurar Xavi Cardelús.
En Moto2, la victòria va ser per a l’italià Lorenzo Baldassarri. “Aquesta ha estat la primera cursa d’una temporada molt llarga i és important haver-la acabat”, va sentenciar Cardelús.
FOTO: ANGEL NIETO TEAM
Estrena oficial del curs i també debut oficiós amb l’Ángel Nieto Team. El pilot andorrà Xavi Cardelús va finalitzar en 25a posició al Campionat del Món de Moto2 del Gran Premi de Qatar al circuit de Losail.