El ciclista sud-africà, Willie Jakobus Smit, del China Glory Continental Cycling Team es va imposar a la primera edició de La Gran Fondo d’Encamp i el Pas de la Casa.
“Estem molt contents perquè l’evolució de la Berta Miquel durant la temporada ha estat enorme i fabulosa. Ha treballat molt i el nivell de la gimnàstica andorrana ha pujat molt envers els últims Campionats del Món”.