Bondia - Diari digital d'Andorra

Notícies

Carregant dades, esperi si us plau...
p._30_fc_andorra_0
dv., 10/09/2021

A ‘ganivetades’ per la pilota

Víctor Duaso
Rubén de la Barrera, tècnic gallec de 36 anys, té un estil de joc associatiu, molt de l’escola de Cruyff i Pep Guardiola.
p._30_andorra_sub-17_hoquei_vs_espanya
dv., 10/09/2021

Espanya U17 no té pietat d’Andorra

V. D.
0 a 30. Amb aquest resultat hi ha ben poc per explicar. La selecció d’Andorra U17 va patir ahir la tercera derrota del Campionat d’Europa que es disputa a Paredes (Portugal).
p._07.2_consell_general_-_facundo_santana
dv., 10/09/2021

Nou aval a la capacitat del Govern per aplicar mesures restrictives

M.S./ Foto: Facundo Santana
El Consell General va donar ahir el vistiplau a la petició d’autorització per prorrogar dos mesos més la facultat del Govern d’establir les restriccions i mesures previstes en la Llei qualificada de seguretat pública i la Llei general de sanitat per mirar de frenar l’expansió del coronavirus. I com ja ho va fer en les darreres pròrrogues aprovades el juliol i el juny passat ho va fer amb el suport de tots els grups parlamentaris i l’única abstenció de la consellera general no adscrita, Carine Montaner.
p._10_reunio_del_poble_ee_-_facundo_santana
dj., 09/09/2021

La xarxa de calor permetrà reduir prop de 1.300 tones d’emissions

Eva Arasa Altimira / FOTO: Facundo Santana
La xarxa de calor, i també de fred, que FEDA Ecoterm està desplegant a Escaldes-Engordany tindrà potencial per subministrar aigua calenta, calefacció i aire condicionat a prou edificis, entre equipaments públics i habitatges, com perquè l’ús de la nova energia permeti estalviar l’emissió de prop de 1.300 tones de CO2 a l’atmosfera.
gumi
dj., 09/09/2021

La Jonca celebra el 20è aniversari a l’Auditori

Redacció / Foto: Natàlia Montané
La cita és el 19 de setembre a l’Auditori amb 20 anys d’emocions, amb què la Jonca, dirigida per Albert Gumí i amb la col·laboració de músics de l’ONCA, celebrarà com es pot intuir pel títol el 20è aniversari.
jornada_ferrocarril_ps
dj., 09/09/2021

Andrail denuncia que els conviden a una taula de mobilitat quan tot estava ja dat i beneït

Redacció / Foto: PS
Andrail denuncia que és incompatible parlar de mobilitat sostenible a Andorra sense parlar del ferrocarril a través d'un comunicat fet públic aquesta tarda. Ho fa després d'haver realitzat aquest matí una presentació per a la subcomissió permanent de treball tècnic en el marc de la mobilitat de la Comissió nacional de l'energia i del canvi climàtic.