Més d'una trentena d'infants dels centres educatius que formen part del programa van participar diumenge a la trobada final d’esport extraescolar a les instal·lacions del Centre de Tecnificació d’Ordino, organitzades pel ministeri Relacions Institucionals, Educació i Universitats, segons ha informat avui l'executiu.

Els esports que es van practicar van ser el golf, el rugbi, el beisbol i el voleibol, a més d’altres jocs esportius organitzats pels tècnics del ministeri. A més, els infants assistents van gaudir del dinar ofert pel ministeri i van rebre una samarreta, que també rebran tots els alumnes que hagin participat en les activitats extraescolars organitzades pel Govern en algun trimestre del curs escolar 2022-2023.