Després d’uns dies de vacances torno a la feina i una de les primeres coses que trobo quan consulto el correu electrònic és una carta d’Andorra Turisme del 21 de juliol. Per uns moments vaig pensar que em felicitaven per l’aniversari, però anava equivocat... Seré passerell!! La realitat, en canvi, és un escrit on l’entitat en qüestió mostra la seva queixa per haver posat “una qualificació de dos punts” al director de Producte i Nous Projectes, Enric Torres, en l’edició del diari d’aquell mateix dia, en la secció d’opinió Donant la Nota. Increïble, sí; cert, també. La meva estupefacció creix quan prossegueixo la lectura: “Voldríem demanar-li que ens expliqués quins criteris de valoració segueix el seu diari a l’espai Donant la Nota, ja que la justificació de la nota proporcionada al senyor Enric Torres es contradiu amb la qualificació rebuda.” Esperpèntic total. Però a quins nivells de prepotència està arribant l’organisme que dirigeixen els senyors Francesc Camp i Betim Budzaku? Qui és aquest organisme per demanar explicacions a una entitat privada sobre els criteris de la seva línia editorial? De debò que ens demana explicacions un òrgan que no diu ni piu sobre els criteris amb què es gasta milions de diners públics? Vostès, a qui els molesta respondre a les preguntes dels representants del poble, ens volen dir com hem de fer la nostra feina? Cal fer perdre el temps (és a dir, diners i recursos de tots) a un periodista d’Andorra Turisme perquè a un dels seus dirigents no li ha agradat la nota que li han posat en un diari? Gràcies per la consideració que ens tenen, però deixin de donar la nota.