Diari digital d'Andorra Bondia

L'opinió de...

imatge de Laia Bautista Servat

Laia Bautista Servat

Periodista

 

 

Clients de ‘qualitat’ (II)




D’entre molts dels clients de qualitat que es poden trobar en els restaurants, avui us parlaré d’aquells que a més d’un de vosaltres, sigui com a treballadors o com a clients, us ha fet pujar la mosca al nas: els pares que no saben tenir controlats els seus fills. Tothom sap que els nens quan són petits necessiten el seu temps d’esbarjo, però no és normal que en un restaurant es posin a jugar per terra entorpint la feina i posant en perill la seguretat dels treballadors de l’establiment. Aquest comportament, que moltes vegades prové de la inacció dels pares, també pot arribar a ser molest per als clients que estan menjant al local en aquell moment. No nego que també hi ha nens que no causen enrenou quan estan en un restaurant, però des del meu punt de vista el comportament dels fills és el reflex de l’educació que reben per part dels pares, i això, es vulgui o no, es veu en un restaurant.

Un altre aspecte per destacar és el d’aquella mena de pares que canvien els bolquers a la sala del restaurant. Ja no només és un acte poc higiènic, sinó que també és bastant desagradable per als clients que es troben menjant al mateix local. Tan difícil és preguntar al cambrer si es disposa d’un lavabo o de canviadors per als nadons? De la mateixa manera que molts quan arriben a un restaurant el primer que fan és demanar abans que la beguda “teniu Wi-Fi?” i “quina és la contrasenya?”, doncs per què no demanen també on està el lavabo o on poden canviar el bolquer al nadó? La veritat, no entenc les prioritats de certes persones quan van a menjar a un restaurant.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte