Diari digital d'Andorra Bondia

L'opinió de...

imatge de Laia Bautista Servat

Laia Bautista Servat

Periodista

 

 

Intentar prendre el pèl als clients




En la sèrie de columnes d’opinió Clients de ‘qualitat’ us he parlat de les situacions més estrambòtiques que vaig viure en els meus quatre anys de cambrera. Avui us vull explicar la meva primera pitjor experiència, però com a clienta. D’ençà que vaig entrar en contacte amb el món de la restauració, intento facilitar el servei dels cambrers: demano els plats en ordre, recullo els plats acabats i els poso en una pila, i sobretot, si mostren una actitud amable, sempre deixo propina (excepte als restaurants on sé que els propietaris es queden les propines dels treballadors). Fa poc, vaig anar a sopar amb uns amics en un restaurant de menjar americà ubicat en un centre comercial del país i aprofitar un 2x1 que tenia el local des del 21 de setembre fins al 23 d’octubre. Al final, no vam poder gaudir de la promoció per una sèrie de fets que ens van demostrar fins a quin punt poden arribar alguns cambrers per intentar esprémer al màxim els diners dels clients. La cambrera que va embolicar la troca no ens va deixar fer servir el 2x1 i ens va intentar fer pagar la promoció del Carnet Jove que un altre cambrer ens va confirmar que sí que podíem utilitzar. Em pregunto, bé, tots ens vam preguntar un cop vam marxar del local, que si ho va fer pel fet d’anar els set a sopar, perquè clar, d’una comanda d’uns 100 euros, amb el 2x1 hauria estat d’uns 70. Amb tot, el que vull dir amb aquesta columneta no és el fet de no haver pogut fer servir el 2x1, sinó que ens mentissin a la cara i que intentessin que gastéssim com més diners millor. Una petita mostra de la pèssima qualitat del servei que cada cop més tenim a Andorra per no voler invertir en treballadors formats i integrats al país.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte