Diari digital d'Andorra Bondia

Jo no em quedaré a Vall Banc




Fa més d’un any que, com moltes persones, tinc uns diners retinguts –o millor dit segrestats– primer a BPA i ara a Vall Banc. He sigut pacient i comprensiu, no he fet cap reclamació judicial però tampoc vull que em prenguin el pèl o que m’enganyin. Jo no mantindré el meu compte a Vall Banc. El motiu és molt simple, allí on no em tracten bé no se m’hi ha perdut res. No es tracta d’antipatriotisme ni res que s’hi assembli. Com a client que contracta un servei i que paga per aquest només demano una mínima atenció, i més si tenim en compte d’on venim. I us asseguro que m’hauria agradat quedar-me a Vall Banc si haguessin mostrat una mica d’interès per un dels seus clients. I m’explico. A mitjans de maig vaig rebre una carta de Vall Banc –datada del 5 de maig– en què se m’informava que passava a tots els efectes a ser client de Vall Banc. En la missiva –molt breu– també se m’explicava que “Vall Banc neix amb la vocació de ser un referent entre els bancs andorrans per la seva transparència, l’atenció als seus clients i la qualitat en la seva oferta de productes i serveis financers”. Em quedo amb això d’“atenció als seus clients”. Tot seguit em vaig desplaçar a una oficina per saber quan podria disposar dels diners retinguts i em van dir que l’última setmana de maig o la primera de juny. Som a 14 de juny i res de res. Ni una trista trucada. Ni un trist correu electrònic. Ni una trista carta informativa. Amb aquesta manera de fer, ¿com pretenen retenir els clients i aconseguir-ne de nous? Poc futur els veig si van per aquest camí. Amb mi que no hi comptin.

Comentaris: 7

Comentaris

Penso el mateix que tu Enric. La mateixa situacio i el suposit d'incredulitat. En quin continent estem?

De la mateixa manera sr. guinart, pot trucar vostè per informar-se. O es pensa q es l'unic client de l'entitat i q els empleats en toquem els ous tot el dia? Au va...

imatge de Enric

Trucar per informar-me? Per obtenir quina resposta? Jo em vaig desplaçar a l'oficina i se'm va donar una resposta que no s'ha complert. No tinc res en contra dels treballadors de Vall Banc encara que a vostè li sembli.Vostè considera que he de trucar cada dia per informar-me? No creu que hauria de ser el banc que m'ofereix el servei el que m'hauria d'informar?. Que tingui un bon dia. 

Considero el seu article una intent gratuït de malmetre la imatge del banc i de la professionalitat dels seus treballadors, amb fets molt allunyats de la realitat, i manca de veracitat en el que diu... Cosa que posa en entredit la qualitat dels seus articles. Que tingui un bon dia vostè també.

imatge de Enric

Senyor o senyora EVB, em limito a explicar uns fets que corresponen a una realitat. Lamento que vostè ho interpreti com una crítica als treballadors de Vall Banc quan és una crítica a la direcció del banc. Creguim que sóc el primer que desitjo que Vall Banc funcioni per als seus treballadors, per als seus clients i per Andorra. Tindré en compte la seva crítica. M'agradaria també saber amb qui estic parlant i l'animo a sortir de l'anonimat. Salutacions.

Sr. Guinart. No crec que la persona que li ha respòs l'article sigui empleat del nou banc.
Cap dels exempleats de BPA seria capaç de contestar "es pensa que és l'únic client".
Això demostra que no en sap de banca ni de negocis. Qualsevol empleat de BPA sabria que tots els clients son importants, que sense els clients, un banc no és res i que el sou dels empleats, depèn del no bremi qualitat dels clients.
Així doncs, cuidar els clients, tots, com si es tractéssin de "l'únic client", és primordial.
Per tant i per concloure, crec que ha estat una enganyifa i que vostè no ha parlat amb un ex-col.laborador de BPA.
Els nostres estaven molt ben preparats i tots tenien molta educació.

Benvolgut Enric
Jo tampoc em quedaré... el teu article és mesurat i molt adient pel moment que està passant Vall Banc, però jo l’estendria a la banca andorrana, al govern i al país.
També he estat bloquejat i alliberat i et puc dir que he tingut un tracte correcte, dins de les circumstàncies, amb el personal amb qui he fet gestions a BPA i ara a Vall Banc. Però el problema és de més amunt, a l’AREB i al govern d’Andorra se li ha anat el problema de les mans i enlloc de reduir-se, la bola de neu va augmentant. Això farà mal al país i a tota la banca andorrana, no han sabut solucionar un problema que ben portat i sense fer escarafalls es podia solucionar en unes setmanes. Han caigut de quatre potes com a principiants... una mala notícia bancària per part d’USA s’ha de gestionar i fins i tot si cal bloquejar transaccions durant uns dies però mai intervenir un banc, especialment sinó tens experiència i no saps com fer-ho!

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic